1403-03-06 19:30
372
0
90161
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

گام‌های موفق میدانی رئیسی کار دولت آینده را سخت می‌کند

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: گام‌های موفق میدانی رئیسی کار دولتمردان بعدی را سخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی ملک‌شاهکویی عصر امروز در جشنواره مالک اشتر ناحیه گرگان که با هدف تجلیل از رده‌های برتر بسیج در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنند و با حضورشان فتنه دشمنان را خنثی کنند.

وی بر لزوم تقویت پایگاه‌های بسیج تاکید کرد و گفت: پایگاه بسیج قوی، مردم را پای صحنه انقلاب مستحکم نگه می‌دارد اگر در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت دیدیم که حضور مردم از زمین و آسمان می‌جوشد ریشه در مساجد دارد.  

فرمانده سپاه نینوا گلستان؛ نقش مالک اشتر را در حکومت امام علی (ع) بسیار مهم برشمرد و افزود: مالک اشتر یک رزمنده فعال، یک فرمانده مجاهد و یک سیاستمدار با تدبیر و بادرایت بود.  

وی؛ نقش مساجد در ایجاد وحدت مسلمانان را بسیار اساسی برشمرد و اظهار کرد: ریشه تمام خوبی‌ها و افتخارات انقلاب اسلامی در مسجد است.  

ملک‌شاهکویی با تاکید بر اینکه مکتب خدمت، میراث شهید آیت‌الله رئیسی است، خاطرنشان کرد: شهید آیت الله رئیسی ۴۴ سال تفکر و اخلاص و نیت پاکش جامعه ما را تقویت می‌کند اگر شهید رجایی دو ماه رئیس جمهور بود شهید رئیسی ۳۳ ماه رئیس جمهور بود.  

ملک‌شاهکویی؛ نقش شهید آیت‌الله رئیسی در عملیات غرورآفرین وعده صادق بسیار مهم خواند و خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق وقتی حضرت آقا دستور صادر کردند آیت‌الله رئیسی فورا حمایت کردندو تمام کشور را بسیج کردند اگر هماهنگی بین دیپلماسی و میدان نبود کشور به هم می‌ریخت.  

وی تصریح کرد: باید حقایق را گفت ما اسرائیل را هدف قرار دادیم و بر صورت کثیف آمریکا و فرانسه خائن و کشورهای غربی سیلی زدیم و اگر حضرت آقا دستور دهند دشمنان را با خاک یکسان می‌کنیم.

*تجلیل از ۶۱ بسیجی فعال در جشنواره مالک اشتر گرگان

فرمانده سپاه گرگان گفت: در جشنواره مالک اشتر از ۶۱ بسیجی فعال تجلیل به عمل می‌آید.

علیخانی با گرامیداشت نام و یاد شهدای خدمت خاطرنشان کرد: ضایعه بزرگ شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهان شهیدش را به همه مردم عزیز تسلیت عرض می‌کنم قطعا این ضایعه سترگ باعث استمرار و استحکام انقلاب اسلامی خواهد شد.  

فرمانده سپاه گرگان افزود: اگر صفحات تاریخ را ورق بزنیم شاهد اینگونه حوادث در سال‌های ۱۳۶۰ بودیم که بیشترین چهره‌های انقلابی و شاخص به شهادت رسیدند افراد چهره‌ای همچون شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی که با خونشان درخت اسلام را آبیاری کردند.  

علیخانی با تاکید بر اینکه باید راه شهدا را با قدرت ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف تجلیل از جریان نخبگانی و فرماندهان برتر شهرستان گرگان برگزار شد که طی یکسال فعالیت صادقانه از آنان تجلیل می‌شود.  

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.